Azi am inceput munca de dimineata pentru revizia motocicletei. De lucru am avut destul de mult. Pana pe roata fata, crapat furtunul dintre carburator si muzicuta, intins lantul, fire rupte la instalatia electrica, toba de esapament desprinsa de pe galerie. Cum sa se intample toate astea intr-o singura zi?
I. Problema numarul 1, pana . Dat jos roata, camera noua 35 RON. A doua problema era ca am luat niste spini de salcam giganti, fiind de grosimiea unui cui. Am dus si cauciucul sa il vulcanizeze pentru a nu mai intra nimic pe acolo.
II. Urmeaza schimbarea furtunului ce face legatura intre carburator si muzicuta. Cel vechi a crapat, lua aer fals, motorul se tura de mama focului, iar in mers pierdea din putere. Problema e ca nu am gasit nicaiari pe la magazinele auto de prin zona, nici la prieteni, asa ca o sa astepte pana saptamana viitoare.
III. Lantul. Am intins lantul sa nu mai chinui pinioanele si sa le termin repede. Cum roata era in spate la maxim, a trebuit sa scot doua zale. Odata scoase, lantul statea intins bine. Operatia e destul de simpla: se gaseste siguranta, se scoate, cu un flex am polizat nitul de la zala, cu un cui se bate pe nit pana iese si gata, punem lantul inapoi, la fel si siguranta!!
IV. Instalatia electica. Am avut cateva fire rupte. Au intrat la ghidon si s-au desizolat, iar unele chiar s-au rupt. Problema a ramas pe jumatate rezolvata, am reusit sa lipesc firele afectate, dar nu am gasit problema cea mai importanta: martorii luminosi. Nu mi se mai aprinde becul la apa, ulei si cel mai important, la benzina. Se aprind doar cand este motorul pornit. Pe undeva se intampla ceva, dar nu am dat inca de problema. Se comporta ca si fara siguranta.
V. Evacuarea. Am auzit eu ca ceva nu este in regula cu sunetul motorului. Am miscat de toba si nu mai era prinsa la galerie intr-un surub. S-a rupt. Cu greu am reusit sa-l scot pe cel vechi. In final l-am inlocuit cu altul putin mai rezistent, zic eu.






