in

GasGas trece cu succes de Red Bull Romaniacs 2021!

Testul suprem al motocicletelor credem ca este Red Bull Romaniacs, nu prin faptul ca rezista la posete si cazaturi de pe cele mai abrupte stanci, ci prin faptul ca in doar 4 zile, aduna ore in regim de cursa, cat in 2-3 luni de iesiri normale.

Vorbind de numarul de ore, incepem cu Jozsa Norbert Levente, el adunand aproape 25 ore in saua motocicletei la clasa PRO (fara alte penalizari)! Norbi anul acesta a finalizat Romaniacs-ul pe locul 17 din cei 45 de piloti ai lumii, cei mai buni, de data aceasta RBR devenind si etapa din noul Campionat Mondial de Hard Enduro!

Foto: FRM.ro

Putem spune ca pilotul Master Bike Cluj are o evolutie constanta in cursa, dar si cu locuri unde Norbi a simtit ca putea imbunatatii rezultatul! De exemplu in ziua 2, cea mai grea dintre toate era mult mai bine clasat chiar inaintea ultimei urcari de GOLD, unde a ramas fara apa si caldura si dezhidratarea si-au spus cuvantul. In ultima zi de cursa, a facut pana si a intarziat mult pe traseu, acesta fiind unul mai rapid.

Rienk Tuinstra anul acesta trebuie sa se multumeasca doar cu locul 34 la Romaniacs. Sustinut de Enduro Riding Sibiu si Profi Moto Shop, incepe bine primele doua zile de cursa, dar este nevoit sa abandoneze in ziua 2, ziua considerata si cea mai grea zi din istoria Romaniacs-ului.

Urmatorul pilot sustinut de Nordica Moto si Profi Moto Shop de la clasa PRO este Nicolae Vasiu, care cu doar cateva zile inaintea Romaniacs-ului cumpara un GASGAS EC300 2022 si-l arunca in cea mai dura competitie din lume! Nicu incheie cursa pe locul 35.

Pilotii oficiali GASGAS FACTORY RACING, Taddy Blazusiak si Michael Walkener, care duc la bun sfarsit Romaniacsul la ghidonul unui GASGAS EC 300 2022, Taddy pe locul 6, chiar mentionand ca motocicleta a fost impecabila din ziua 0 pana la Finish! Walkner, juniorul luat de echipa GASGAS termina pe locul 9 in clasamentul general!

Nu trebuie sa uitam si de performanta Sandrei Gomez! Sandra scrie istorie pentru a doua oara la Romaniacs, fiind singura fata din istoria competitiei ce trece linia de FINISH la o clasa destinata celor mai duri piloti din lume Clasa PRO, de data aceasta cu un GASGAS cu 33 de ore in saua motocicletei!!