>
Acum am si eu filtrul de aer asa cum scrie in carticica, sau ma rog, aproape… Dupa cum stiti pe carburator aveam un filtru “super sport”, care se incarca repede cu praf, daca dadeam de apa si noroi mult nu ma puteam juca si io prin el… Acum deabea astept sa iasa din rodaj sa mai fac o iesire cu el si sa imi aleg cel mare noroi si sa invart oleaca in el. La spalatorie pot merge linistit, fara sa ma mai gandesc la apa ce intra prin carburator si ma face sa-l imping spre casa. Sa nu mai lungim vorba si sa explicam procesul:
- Se desface capacul cutie filtrului de aer, cutia se spala bine sa nu mai ramana praf prin ea.
- Se racordeaza furtunul intre cutia filtrului de aer si carburator.
- Decupam buretele care are rolul de filtru. Pentru a iesii perfect, decupati dupa capacul cutiei.
- Buretele taiat, se pune in cutie, daca nu aveti inca o bucata de burete subtire, subtire pe care sa-l imbibati cu ulei pentru a retine praful, imbibati buretele obtinul, dar nu mult, doar un strat pe supfrafata acestuia.
- Se pune capacul cutiei si se etanseaza cu un colier furtunul la capatul ce vine prins de carburator. La fel si gaura din cutia filtrului, daca nu este incshis perfect, vorbesc de intrarea racordului, se etanseaza cu silicon.