Asa cum spuneam, cel mai rapid pilot este Andrei Botoaca, CSU Stiinta Bucuresti care se instaleaza rapid la conducere cursei si isi mentine ritmul pana la finalul acesteia. “Traseul de la Sebis a fost unul de viteza mare, cu putine portiuni tehnice (dar unul foarte ok pentru endurcross). Marcat foarte, foarte bine, poate putin curatat de cateva crengi ce veneau la nivelul capului in anumite sectiuni. Am avut un ritm constant, fara sa fac greseli, dar din cauza ca am plecat al treilea dupa Rogojan si Bobo, am fortat depasirile in prima tura. Am reusit sa trec in fata si sa gasesc un ritm bun, dar abia dupa 1 ora de mers (2 ture) am reusit sa-mi dezmortesc mainile. Mai am de lucrat la settingul suspensiilor. Fiind un traseu cu multe radacini si multe pietre, pe unele sectiuni nu ma intelegeam cu reglajele motocicletei. Vremea si organizarea foarte, foarte bune, iar eu sper sa-mi mentin ritmul si pozitia pe parcursul campionatului.” declara pilotul sustinut de Beta Romania, Ipone PolDistribution, Stiinta Bucuresti si GoRacing.
Pilotul Master Bike Cluj, Rogojan Emanuel are un start foarte bun, plecand primul, dar in scurt timp face pana spate, ceea ce pe un traseu de viteza iti cam da de furca. “Din pacate am facut pana spate, ceea ce m-a incetinit destul de bine. Nu am renuntat totusi si am dus cursa pana la final, rezultatul finnd pozitia doi deci pe podium. Felicitari Lion Racing Team pentru organizare! Multumesc sponsorilor Masterbike, Motortools, MTmoto-Echipamente si piese moto, Ershop, LiquiMoly Romania, ZonaEnduro si tututor sustinatorilor!!”
O surpriza placuta in acest sezon este Butiu Bogdan care dupa multi ani de pauza a revenit in Campionatul de EnduroCross, de data aceasta pe o motocicleta noua, un Sherco 250 2t. “Dupa o lunga perioada de pauza pot spune ca am avut o experienta minunata cu aceasta cursa care din punctul meu de vedere a fost superba. De data aceasta am venit cu o motocicleta noua la propriu dar și la figurat deoarece este de 250cc 2t și nu stiam dacă este ok sau nu pentru acest gen de cursa. Adversarii mei au fost puternici și au avut viteza la ei, dar o sa ma antrenez mai mult in viitor ca sa le fac probleme!” declara pilotul sustinut de Sherco Romania.
Cel care avea sa-si apare titlul de Campion National la EnduroCross, Leric George, se accidenteaza in turul doi, accidentare ce are sa ii compromita intreg sezonul din pacate. “Am avut un start bun, dar lipsa de antrenament si-a spus cuvantul. In primul tur pana spre final bratele mi-au fost pompate la maxim, apoi in turul doi am simtit ca incep sa imi revin si am inceput sa fortez. Am crescut in viteza dar pe una din urcari, am agatat cu capatul ghidonului un copac si automat m-a proiectat in altul; viteza era destul de mare. Castigator a iesit copacul, iar eu m-am ales cu tripla fractura la mana stanga, ceea ce ma pune in imposibilitatea de a continua restul curselor din campionat.”
Foto: Marius Dinca