in

Knobbies are for pussies… Partea 2

[adrotate banner=”20″]Avand timp liber destul dupa ce am cazut la pat dupa o torpilare de sanie in tibia dreapta m-am hotarat sa postez si episodul 2 din “knobbies are for pussies”.

Am planuit iesirea asta putin mai devreme decat cealalta si l-am chemat si pe Calin, proaspat posesor de o Yamaha YZ250. Sta putin pe ganduri dar in final se hotaraste sa vina si el cu noi. Ne adunam in locatia “clasica” si plecam la incalzire pe pista de cross din Alfa unde s-au dat doar ei fiind noroiul “clisos” pe care de abia m-am tarait pana acolo. Se dau baietii 3-4 ture si dupa asta intram in padure unde Calin isi face “botezul”, s-a speriat, a tras putin de gaz si spatele a refuzat sa mai stea pe linie. Ajungem la 3 insule, las aerul din roti pana la extreme sa nu ma intorc cu ele dejantate si plecam. Toate bune si frumoase prin padure pana fac un tetacheu si ma opresc cu ambele roti in santurile lasate de masini. Dupa 1 minut ajunge si Calin si pe cand sa se dea jos reusesc sa scot motorul din “rahat” si plec… el nu a mai avut norocul asta ca i-a murit motorul la plecare si a cam pedalat pana sa-l porneasca. Toate bune si frumoase, ajungem la pista de cross din Pecica si ne punem sa rupem pamantul. Sarim, facem niste poze si dupa 30-40 de minute ne-am dus sa ne hidratam fiind epuizati. Intre timp vine Sorin cu ideea sa mergem la penti. Platim consumatia si pe cai. Mergem si dupa 10-15 minute ajungem unde trebuie. Au fost cateva variante dintre care si una mai extrema cu un unghi mai mare si radacini pe urcare. Ma pun si iau pentile treptat, prima oara pe cea mai mica, bag 1-a, blana si urc. Trec la unghiuri mai mari pe care la 30-40 km/h decolezi putin (foarte putin) in varf si dupa asta ma bag pe urcarea din 2 bucati cu salt la jumatate. Ne invartim ce ne invartim, mai tragem cate o tranta in varf si trecem la panta cea mare pe care nu o puteam urca cu mai mult de a 2-a si imi scadea viteza treptat pe urcare. Se hotaraste Robert cu LC4 ca vrea si el sa urce dar pleaca “infipt”, pozitia de vitezana, pierde fata si ajunge direct in cariera sub motor. Toti ne parcam motoarele, eu il iau pe Robi si Sorin ii ridica motorul. Mai stam putin si ne retragem fiecare acasa. Ei prin padure iar eu cu Robi am luat-o pe asfalt din cauza conditie fizice (il dureau mana stanga, piciorul drept, coastele). Ajungem toti deodata la locul de plecare. A doua zi am aflat ca e in regula mai putin mana stanga rupta. A fost o iesire frumoasa, cu exceptia cazaturii lui Robi, dar se mai intampla… sa speram ca nu prea des