“Incerc să mențin ritmul, încerc să nu forțez. Ieri am ieșit pe 13, am terminat pe 13. La general cred că-s 18, dacă nu mă înșel.” – Acum cu o zi inainte de finish, Bart este pe 14 la general, hopa, 11 se pare chiar acum s-au actualizat timpii in timp ce scriam articolul.
Încet-încet, în fiecare zi tot am mai recuperat câte o poziție. Îi greu cu vaca prin pădure, mai ales că experiența mea e foarte mică. Am ieșit de patru ori înainte de Romaniacs. Deci, na. Plus motorul. Motorul ar trebui să fie un pic mai performant, cel puțin la capitolul suspensii. Deși eu le-am schimbat, ar fi mers niște suspensii mai tari. M-ar fi salvat mult pentru că e multă viteză. E un rally raid, cu de toate, cu coborâri, cu urcări.
Na, acolo pe urcări, depășeam, iar pe drumuri mă, mă umflau ăștia care veneau cu, motoare bune, sincer, acolo face diferența. Tu mergi cu 70 și te caci pe tine de frică. Și ăștia vin cu 120km/h. Îi o chestie, dar se poate îmbunătăți treaba asta.
Per ansamblu subt mulțumit. Nu am făcut prostii, nu am stricat motorul, m-am conservat ca să zic. Mai am astăzi 170 de kilometri de imi vine să behăi! Mâine nu știu ce ne așteaptă la Gușterita. Cine știe ce “prostii” face ăsta acolo!
Toată cursa îmi place per ansamblu, cu excepția finalizării zilei. Deci în fiecare zi face Martin câte chestie gândită pentru motoarele tradiționale. Nu pentru Adventure. Mă, lasă-mă în puii mei! Mă pui pe mine să sar pe nu știu ce trambulina vieții cu ditamai dihania. Ok, sare Răduță, sare Tares, că ei au suspensii beton și experiență la așa ceva. Nu mă pui pe mine să sar cu “ghibolul” ăsta să ajungă suspensia până-n centrul pământului!