Lets Ride Graphics - Custom Decals

Jurnal de razboi – Eroi la Arsenal Park Hard Enduro 2016

by Mos Paul 0

Daca tot am sarbatorit Ziua Eroilor, trebuie sa-i amintim si pe cei care au dus o batalie cu cel mai recent razboi, razboiul cu natura si traseele din padurile Orastiei – Arsenal Park Hard Enduro.

hard enduro arsenal park 2016

Inca odata natura si-a spus cuvantul facand din traseele concursului adevarate provocari pentru pilotii prezenti. La clasa PRO de exemplu, Rogojan Emanuel a stat pe motor in prima zi de cursa aproape 9 ore!! „Sambata a fost cel mai greu. A plouat incotinuu ceea ce a facut ca traseul sa fie unul foarte, foarte greu. Intre CP5 si CP6 am ramas fara benzina si am pierdut destul de mult timp stand. In ciuda dificultatii, ma bucur ca am fost printre singurii piloti care au terminat cursa in intregime, fara penalizari, la final clasandu-ma pe 4 la general. Multumesc sponsorilor, Quickmobile, Master Bike Cluj, PieseKTM.ro, MPS Logistics, ServiceSuspensii.ro, Chiromed.ro si Outsider Racing. Nu in ultimul rand vreau sa multumesc tuturor celor care ma sustin si in special parintilor!

rogojan emanuel

 

 

Cursa a fost castigata de David Cyprian, un pilot de care o sa auzim multa vreme de acum incolo. „Am avut un week-end nebun in Romania,” declara cehul. „O etapa 3 din Campionatul National de Hard Enduro al Romaniei foarte grea!

Pe locurile 2 si 3 avem doua nume sonore in Hard Enduro-ul romanesc, Ervin Kovacs si Paul Fratila. Top 5 il completeaza pilotul sponsorizat de Viking Pruszynski, Varga Zsolt. „Traseu aproape imposibil ,intra fara ezitare la categoria una dintre cele mai grele trasee pe care am fost. Sincer, n-as fi reusit fara grip-ul excelent oferit de GoldenTyre. Multumesc clubului BGS Motorsport si sponsorilor ‪SuperBet, Gamma Broker, GoldenTyre Romania, Ipone Romania, Constrzsolati si GoRacing pentru toata sustinerea si increderea!” declara Ervin Kovacs.

ervin kovacs arsenal park 2016

La EXPERT s-a impus Zdenek Cyprian, urmat de Mistor Alex, iar pe trei il avem pe Stroisteanu Bart, managerul Master Bike Cluj. „Am avut o cursa cu mult noroi, iar si cele mai banale coborari au devenit dificile,” declara Bart.  „Un week-end foarte interesant, cu depasiri multe, dar si cu o cazatura unde am crezut ca s-a incheiat sezonul pentru mine. Pe o coborare, la aproape 50-60 km/h nu am mai putut opri motocicleta din cauza noroiului si am trantit-o de un pom, prinzadu-mi piciorul intre cadru copac. Pentru cateva momente nu am stiut ce s-a intamplat, apoi am inceput sa verific daca sunt intreg. In rest, duminica, chiar daca eram plin de vanatai pe jumatate din corp, am dus cursa la final, clasandu-ma pe 3 la general.

stroisteanu bart masterbike cluj

Tot de la Cluj, din aceiasi echipa Master Bike, Lorant Ferent – Chiromed.ro – a fost asaltat de „dujman” inca din timpul prologului, iar in padure a trebuit sa lase ofranda o buna parte din incisivii superiori. „Inca de pe Prolog am dat de probleme. Un pilot a sarit cu motorul peste mine, din fericire nu m-am lovit eu, dar mi-a fisurat capacul ambreiajului. La start, sambata, am observat ca imi curge uleiul din motor. In graba am lipit fisura, dar am plecat in cursa inainte de a se intarii lipitura si in padure din nou pierdeam ulei. Aici am decis ca trebuie sa stau macar 30 min pentru a lipi capacul. Dupa problema cu uleiul, bujia m-a tradat: in ture inalte motorul se oprea si de aici am decis sa nu mai fortez si sa duc cursa la capat fara a abandona.”

lorant ferent






Lets Ride Graphics - Custom Decals